Friday, February 6, 2009

Cubaan ...Kalah Satu Negeri...Pakatan Rakyat Rampas Negara

Mungkin kita merancang namun Allah jualah perancang yang terbaik...Mana tahu hari ini Perak dihina sebegini rupa maka suatu hari nanti senjata serupa inilah yang akan menjatuhkan Kerajaan Be End nanti. Ingat perkar ini boleh berlaku maka tunggulah saat dan ketikanya..masa itu kosongkanlah jawatan-jawatan memanda memanda menteri yang banyak itu..kerana semuanya hanya mementingkan projek yang menebalkan kantung mereka secara sah ataupun halus...

2 comments:

Anonymous said...

saya setuju dengan tuan.Hari ini perak jatuh, tapi PRU13 Be End akan kalah teruk . percayalah. Dan Yakin perancangan Allah lah yang terbaik.

Moga2 Allah panjangkan umur saya supaya saya dapat melihat PRU13.Dan kesempatan sama diberi kepada ayah saya.
Memetik kata2 ayah saya -tahun ni 61yo ketika PRU12 yang lalu "ayah tak sangka dalam umur ayah ni ayah sempat lihat hasil PRU yang lebih gempar dari tahun 1969 di depan TV".AMiNNNN

Albakr Allatifi said...

benar sekali, tiada apa lagi pada umno dan bn. Kuala Kangsar gate - menjadi bermulanya kejatuhan bn.
Raayat bersabarlah, memang begitu dunia, sang raja bersama sang berkuasa memijak marhean yang tiada daya.
Berdoa, bulatkan tekad... sabar itu ada hadnya.
Kuasa raayat tiada tembok penghalangnya.
http://www.state9express.blogspot.com

There was an error in this gadget