Saturday, March 28, 2009

Bila Ini Berlaku..Petanda Be End Akan Terkubur...




Gambar ini dipetik daripada albanjari...
Apa yang boleh disimpulkan bila ini berlaku maka Be End akan menuju kehancuran. Orang Cina dan India sudah tahu bahawa PAS bukanlah makhluk asing yang ektremis seperti digambarkan media nasional..PAS FOR ALL..
Cina dan India tahu bahawa jika calonnya PAS , calon itu berpegang kepada prinsip ketuhanan yang tinggi..maka UMNO akan menangis lagi di Bukit Gantang...

4 comments:

Anonymous said...

cina tu cina dap. dia pegang bendera bulan bukan sebab dia sokong bulan. dia tau bulan sentiasa berada di bawah tapak kaki roket kat perak. cina dap takut kat keris sebab dulu ada cerita keris terbang... apa la hang. setakat 6 kerusi dun tak yah cerita la. pas kalah kat perak. umno menang 28 kerusi. nizar derhaka jadi mb pun sebab undang2 tubuh negeri perak ckp melayu islam je bole jadi mb. tu pun ehsan sultan azlan yg bijaksana baru nizar derhaka dapat jd mb. apsal ko tak bole pikir ngan waras hah?? hayuk... ko muka tak malu mcm nizar derhaka gak la.

hidup umno... hidup najib... hidup tok det

ahli umno titiwangsa

ahli umno

Baginda Reformasi said...

salam semua...
terdapat pilihan raya Umum MALAYSIA dan bijaknya YAB Nizar, antara rahmat dan hikmah penduduk bukit gantang
link nye:

http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/pilihan-raya-malaysia-bijaknya-yab-ds.html

kage bunshin no jutsu said...

memang betul...benda ni dah start mase PRU12 lagi...lps aku pegi ngundi kat parlimen titiwangsa aritu (PAS - Dr Lo' Lo'), aku pegi lunch kat gerai yongtaufu kg pandan yg popular tu...sblum nk sampai sane,pny la terkezut aku...aku tgk dgn tanpa malu dan segan nya malahan dgn bangga nya org cina dan india pakai baju PAS,kibar bendera PAS dan jadi perayu undi utk PAS...betul2 aku terharu!! pelik betul diorg ni x takut langsung dgn PAS (Islam) walaupun diorg ni non-muslim...lg la aku bertambah pelik bila org2 UMNO sendiri yg Islam tpi takut dgn PAS (Islam)...secara x langsung,aku rasa bangga aku undi PAS...

LV said...

gambar tak membuktikan ape2 pun..sekadar pegang je bendera tu..

kita kna sedar skrg ni bhw PAS dah jadi 'org suruhan' kpd DAP dan PKR..
nama je parti Islam tp tak tegas langsung..

Nizar dicalonkan pun sebab DAP yg pilih, PAS hanya boleh 'setuju' je..
kna sedar tu..

UMNO, MCA dan MIC (dlm BN) senantiasa sepakat dlm ape hal pun..
sbb tu le bleh bersama..

DAP dan PKR sbnrnye nak amik kesemptan drpd PAS je..

nanti ble dah dpt sume, tinggallah PAS sorg2..

PAS kna sdar ttg hal tu..bukan sibuk2 nak memburukkan BN..

maka, SOKONG BN..
SOKONG BN
SOKONG BN

National Geographic POD