Tuesday, May 12, 2009

Terkenang Pagi Jumaat..Dato SUK Menengking Nizar...Kini Dunia Sudah Berubah...

Terkenang suatu pagi Jumaat tatkala Nizar dan Exconya ketika ditengking oleh Dato SUK..kini Nizar mengotakan janji kembali ..Najib pula gila meroyan menyuruh rakyat Perak bertenang..cis..dia punya pasal dia kata lain pula..semuanya ni angkara kerja beliau...buat tak tahu..se Malaya sudah tahu..
Tak de sorang rakyat Perak nak pi berdemo untuk Zambry tu..ngabih boreh je..dia jadi MB Hareem pun bukan pi round satu Perak ..duduk bertelur dalam sangkar...rakyat ni terpinga-pinga..
Tapi aku respek kat Nizar tu walaupun kalau ikutkan memang Pakatan majoriti tolak 3 bebas tu dah digantung + plak Zambry dan exco hareemnye yang digantung memang dah sah majoriti...tapi Nizar nak juga bubar DUN...kira pegang janji..
so kita kan bekerja untuk memukul Be End habis-habisan..tentang kawasan tu jangan gaduh pulak...ikut macam PRU 12 lah...PAS pun jangan tamak...ini amanah rakyat...

No comments:

There was an error in this gadget