Saturday, July 11, 2009

Ape Kesilapan Besar Khir Toyo?

Tun Mahathir telahpun bersuara..serba kemungkinan boleh berlaku..ialh kesilapan Khir Toyo kecik je..silapnya cuma buat rumah agam...lebih nilainye daripada bekas PM Che Det..yang katanya 1 juta di Mines...lain kali Khir Toyo dan lain-lain lagi janganlah buat rumah RM 3.5 juta...untuk orang politik ni paling elok pun pakai rumah asal macam MB Kedah tu...Azizan , baru betui tak songlap duit...
Rakyat tak marah cuma ..sebenornye ramai lagi yang perlukan bantuan..ibu tunggal...ibu tinggal...bapa tunggal melarat..bapa tinggal..kadang-kadang bila pergi ke pasar malam tu ...ramai peminta sedekah...tapi kerajaan kita yang ade ni buat dono je...bila minta bantuan katenye habis le...peruntukan untuk itu sekali je...naik runsing kita menengoknya...buat Khir ngaku je dari mane dapat duit senang sikit kerja SPRM logo baru ni...paling kurang dapat masuk penjara pun jadi macam anak Suharto...hulur duit dapat jugak keluar masuk penjara...mane ade orang nampak..keluar nanti pakai topeng Altantuya ke..topeng Dracula ke...sape nak tegur..

No comments:

National Geographic POD