Saturday, July 18, 2009

Zahid Ada Berjumpa Netanyahu...Israel Laknatullah...

Berita Bernama menyisipkan sisipan mengatakan Zahid ada berjumpa Netanyahu kira-kira sebulan yang lalu..tajuk perbincangan mereka tidaklah diketahui...Tergamak juga Zahid..berjumpa dan bertemu muka pembunuh nombor wahid umat Islam di Palestin...kalaulah Zahid pejuang Islam tulen mampus dikerjanya Netanhayu ..tempohari..ya lah bukan mudah bersua muka dengan pengganas Israel tu...inilah lemahnya umat Islam sehingga dengan penyembelihpun kita dok jumpa...kalau kat Indonesia jadi isu besar tu...Zahid sudah dikategorikan bersubahat dengan Israel...kalu di Bolivia pula adalah pulak membuat hukum sendiri..kes bola pun sanggup membunuh...
Di Malaysia pula media melaporkan setelah pertemuan itu berlalu sebulan dulu...media pun tahu masyarakat Malaysia ni hangat-hangat taik ayam...itu depa fikir...Tapi tak semua masyarakat Malaysia mudah lupa...rata-rata ramai yang buat-buat tak tahu je..sebab yelah...semua oarang tahu...kalau terlebih tahu...jadi macam doktor Myanmar tu..kes liwat..ataupun polis yang menyiasat laporan palsu KPN dan Peguam Negara..sebenarnya ape yang terjadi berkisar kepada kisah seorang budak Hang Nadim yang bijak mempertahankan Singapura dari dilanggar todak..namun kebaktiannya dicemburui lalu dihukum bunuh...alkisah dulu...sekarang ni pasca moden pulak..apahal cerita mendiang Teoh..dah siasatke..

No comments:

There was an error in this gadget