Friday, February 5, 2010

DNA Boleh Dieksploitasi....Bagaimana Ye....

DNA wujud dalam setiap sel yang ada pada tubuh maka apabila seseorang mengambil contoh peluh maka terdapat sel DNAnya dalam peluh...kahak...ludah....semua ada DNA....Kuku...semualah...
Begitu juga air liur....bulu hidung....bulu kemaluan...bulu misai....bulu badan....bulu rambut...semua itu ada DNAnya maka ianya boleh disalahguna...
Pemeriksaan fizikal amat penting dalam kes seperti rogol....rogol rela ke...kekerasan...maka akan ada bukti kekerasan seperti....
CALAR-CALAR....LEBAM....TERUTAMA KAWASAN DAN TEMPAT DITEROBOS ITU....
Kalau tidak kira kes sukarelale....sama-sama nak....
semua ini perlu diambil kira jika anda berminat menjadi pegawai penyiasat kes rogol...liwat...secara paksa...
Fitnah yang berleluasa ini memberi gambaran hampirnya akan kiamat, semakin dekat dan semakin dekat...muhasabah lah...janganlah kita menjadi penolong-penolong syaitan yang membuat fitnah terhadap seseorang yang baik dan berakhlak...seperti DSAI...

4 comments:

Anonymous said...

mana ko tau
"..dia seorang yang baik dan berakhlak...seperti DSAI.."

Anonymous said...

ada otak fikir3...
camna ngan ko...ko ada ke otak utk berfikir..
ayat macam le bagus dan matang tuan tanah nih..
ko faham ke "..ada otak fikir3 tuh.."

Anonymous said...

kalau suka sama antara anwar dgn saiful ok ker...nko sokong pemimpin mcm tu

Anonymous said...

Selamat sejahtera lah dikau dengan idola mu tu...

Dia tu tengah dalam perbicaraan... Ko pandai2 pulak kata ini fitnah.. Kalau kawan ko kena tuduh , ko kata fitnah...

Kat dalam court tu, sama2 boleh keluarkan hujah. Kalau salah mudah orang nampak..., kalau kena fitnah pun mudah orang nampak.., tapi semua ini hanya boleh dilihat dan nampak oleh orang2 yang tidak taksub pada mana2 pihak..

Ko dah masuk dalam kategori taksub. Ko hakimi manusia pada luaran sahaja..

There was an error in this gadget