Thursday, February 25, 2010

Kalau Betullah Muhyiddin Nak Selamatkan Malaysia...Turunkan Najib...

Muhyiddin memeng kelihatan bersih walaupun terdapat skandal melibatkan tanah sekitar Johor pada masa lalu namun dibandingkan dengan Najib , beliau kelihatan lebih bersih menurut kacamata rakyat. Orang kata setakat skandal hual-beli ni memang ramai yang terpalit...itulah politik UMNO...dari Najib lebih baik Muhyiddin..
Ketika era Pak Lah dulu ...ekonomi statik je...namun ketika era Najib habih semua lari...lagi teruk daripada Pak Lah...berapa lama rakyat Malaysia tahan tak bolehlah nak beri komen...
Mungkin Muhyiddin caranya berbeza ...kes Perak mungkin dia benarkan pilihanraya...kot la..tapi tak tau lagi...time Najib ni semua kena diam...seperti kerbau dicucuk hidung...mungkin ini kesan psikologi rumahtangga beliau...faham-faham le...kalau tak tau diam...aku pun takut jugak...sebenarnya tindakan seseorang itu selalunya berdasarkan sejarah silam beliau dahulu..terdahulu...ketika zaman kanak-kanak ke...
itulah bila berlaku kes polis serangan seksual la misalnya maka bila disoal selidik...kemungkinan besar pelakunyapun dahulu pernah kena dera kot...itu psikologi kata...bukan aku kata...
Jadi Muhyiddin dan rakan-rakan cepatlah bertindak kalau nak rase duduk dikerusi Menteri lagila...itupun kalau ade rezeki..Muhyiddin dan rakan-rakan boleh berfikir untuk negara dan rakyat...rakyat mungkin berterimakasih pada beliau...tapi yang dia nak buat tu nanti berbahaya...silap haribulan dia habis....

No comments:

There was an error in this gadget