Monday, March 22, 2010

Mana Bahaya Guna Nama Agong , ATM Atau Guna Rasuah Jatuhkan Perak...?




Polis yang telahpun dinaikkan gaji dan elaun tanpa ragu-ragu akan menyiasat DS Anwar Ibrahim ekoran isu lompat 16 September..Inilah polis ..kerja yang lain banyak ..tetapi KPN kamu tetap ingin membuat perkara sedemikian..semua rakyat tahu..bagaimana Perak dijatuhkan..penculikan...pesembunyian , wang , rasuah , bagaimana ketiga-tiga katak disembunyikan , dijanjikan imbuhan , dilepaskan kes rasuah ...tetapi itu semua bukan kesalahan...betullah kome ada kuasa ...tetapi ingat kita bertuhan ...janganlah nak menganiaya orang seperti DS Anwar...semakin kita berbuat demikian mana tahu semakin banyak bala yang tertimpa kepada kita...sedarlah..tak terfikiorke kome apa yang dilakukan itu tak betul..salah le..
Tengok macamana kes Altantuya..adeke polis pagkat rendah ni nak bunuh tak da hutang tak da pasai..tu polis dok diam je apasal..ngape tak cari arahan siapa? dosa yoep...ingat-ingat le jangan ingat bila dah pencen kompem Tuhan ampun kome...salah dengan manusia ni lagi teruk...kome kena mintak ampun , mintak maaf...kalu kome tu tunggang arak ke...itu taubat kat tuhan le...ini kena pi jumpa orang yang kita aniaya tu...berattu...
Bilamana kome semua pi angkut Sivakumar masa bersidang tu , kome rase kome betullah...kalau gitu kita tengoklah...Tuhan maha adil...bila kome dapat bala...masatu rasakanlah...azabNya...

No comments:

National Geographic POD