Wednesday, March 31, 2010

Persidangan DUN Perak Yang Memalukan....

Mengapa kita katakan persidangan kali ini amat memalukan.
Antara sebabnya
1.Penggunaan polis yang begitu ramai ...

2.Media dihalang untuk mendapatkan maklumat terus dari dalam dewan melainkan media haprak...klik di SINI

3.Kebebasan suara ADUN Pakatan pun disekat...takut kena bantaila tu...tak tahan telinga
kot klik di SINI

4.Speaker haram Ganeson tak hormat Raja klik di SINI
Biasa le dah haram memang dia akan jadi banyak silap , haram memang sentiasa silap.

5.Tuduhan-tuduhan tidak berasas Zambry kononnya ditawar MB jika melompat hanyalah
taktik sempit untuk mengelirukan sidang yang tidak teratur oleh Speaker haram yang tak tahu peraturan sidang...kah...kah...kah...

6.Jamaluddin pula kononnya dijanjikan menjadi MB oleh DAP , ...ini lagi satu mamat posmen ni...jadi MB habis semua kita kena jual la...ada hati nak jadi MB...tengok sijil apa ada...sijil transport Bachelor of Dilevery Parcel....kah....kah...kah...

Memang memalukan saja sidang dewan kali ini. Dah lah Ganeson tu tak reti ,banyak salahnya.Be End punya pasal media haprak biasale tutup...tutup...tutup...

No comments:

There was an error in this gadget