Tuesday, April 5, 2011

Buat Lagi Video...Video Kit Siang ke...Haji Hadi Ke? Azmin Ke? Tok Guru Nik Aziz ke? Buat Lagi...Adeno Serang Lagi?

Eloklah kita ambik iktibar, tok sahlah nak buat terkutuk ni...bior Trio Datuk T tu je bergelumang...kita semua jangan terlibatlah....polis ke...askar ke...jangan nanti murka Allah turun habih demo...semua bagi ubat apa pun tak lut....mati katak je....
Tengok apa dah jadi di Pulapol...kem Askar plak kena serang...
buat lagi fitnah...buat lagi buat lagi....buat lagi...
Aku nak tengok jugak ...

Isu Video Seks Bantutkan Gempur Sarawak...

Isu ini walaupun fitnah namun seperti biasa polis tidak melakukan apa-apa sekadar memberi pelbagai kekeliruan sahaja. Tiada kata putus...biasalah makan gaji ...kan...
Itulah alasan paling baik buat mereka...namun sebenarnya mereka mampu melakukan perubahan demi perubahan tetapi disebabkan hal-hal dunia ini maka fahamlah antum semua...
Trio Dato T tidak dikenakan apa-apa tindakan, suatu perkara yang telah kita ketahui dan isu ini akan lenyap begitu sahaja , ianya wujud semata-mata untuk mengalihkan perhatian dan penumpuan seluruh pihak terhadap masalah penyelewengan Taib Mahmud di dalam negeri Sarawak.
Umum mengetahui , kuburnya Sarawak adalah suatu malapetaka buat Be End , kekalahan menandakan akan karamlah seluruh Be End. Kemenangan di Sarawak hanyalah memberi nyawa-nyawa ikan kepada Be End selain akan merencana projek fitnah yang dirasakan boleh memberi gangguan kepada rakyat seluruhnya.
Itulah kotornya politik di Malaysia ini , ketika mahu kalah kita yakni Be End menggunakan segala macam taktik dan teknik Yahudi laknatullah...
Inilah ketika akhir zaman fitnah berleluasa , kiranya muslim kita di pagi hari , petang nanti kafirlah pula. Oleh itu buat rakyat seluruhnya kaji , teliti, dengar penjelasan semua pihak barulah merumuskan sesuatu isu , namun dengarlah pandangan ulamak yang menjadi pemyuluh hidup...
There was an error in this gadget