Wednesday, July 6, 2011

Petunjuk Baru Polis Sudah Jumpa....Parang...Molotov ...Bom Petrol Dll

Penemuan parang , bom petrol kecil , t shirt , menghangatkan lagi kononnya Perhimpunan Bersih menjurus kepada huru hara....Inilah yang dinamakan taktik psikologi kepala hotak.Kalau nak buat pun janganlah pakai parang macam baru dibeli sahaja...macam dapat kontrak untuk buat kecoh je....
Kira yang nak kecoh ni terlebih bijak ataupun bangang...letak sekali T Shirt Bersih...memalukan shameless...bukan macamtu gangster nak kasi huru hara...bila kita letak t shirt bersih ...confirm yang letak tu sure musuh bersih....ini bidang psikologi tg teman rasalah...bari je belajaq ...bila kecoh-kecoh ni...sama jugak yang pi cat kuning ...semuanya perbuatan musuh bersih itu sendiri...
Ade ke gangster yang letak IC dia kat mayat yang dibunuh ataupun letak pistol atau letak pisau kat mayat...
paling busuk gangster tu sure bakar habis bukti...contoh kes Arwah Sosilawati...susah jugak nak korek cerita...sebab dibakar...banyak maklumat DNA habis...
Polis dan cawangan khas buatlah kerja kerana Allah...kita semua kan dihitung ..nanti ..jangan ingat boleh cakap...sapa suruh...bos suruh buat...aku buat...jadinya nanti bos tak da kena apa-apa sebab kebal..kita je yang rugi nanti....
Jadi siasat sedalam-dalamnya...ini kerja siapa?
Tengok muka ahli Bersih ni...dalam-dalam ...ade rupa gangster ke...ade rupa Pak Ibrahim Ali ke...? Ade rupa penagih dadah ke..? Ade rupe Shah Rukh Khan ke...?Tengok mata mereka..mereka ni kumpulan Bersih...ade rupa penjenyah mat rempit ke...? pakaina comot...ke?...tak....tak...takkk...jadi fikirlah tindakan kamu semua...gunalah otak campu iman...pandai-pandailah jawap kat bos nanti...yang penting di akhirat nanti...kita lepas daripada azab seksa kubur.....
Ayuh kita ke Stadium Merdeka....aku biasa pergi...dengan aman...tanpa gangguan...tanpa tangkapan...Bulat kepada Allah...wala kepada pimpinan....

No comments:

There was an error in this gadget