Thursday, August 25, 2011

Mohon Bantuan Sementara Untuk Asnaf Muallaf...

Saya dengan rendah diri memohon bantuan saudara muslimin muslimat agar dapat kiranya memberi sedikit derma kepada sahabat asnaf muallaf yang baru memeluk Islam di Kedah , namun beliau berasal dari Seremban...ketika ini beliau runsing dan buntu mencari pekerjaan , bila diperolehi namun terpaksa mencuci benda-benda haram (restoren Cina Non Muslim) ..maka menganggurlah lagi beliau...putus saudara , bukan beliau yang memutuskannya...namun semua saudara dan ibubapa menukar nombor telefon...ada beliau memohon bantuan Baitulmal..namun mengecewakan masa ini...

Beliau bernama Muhammad Faris Haikal..@ Chong Tien Soong
No akaun BSN 1415141000016345

Beliau memang wujud dan benar belaka, diharapkan beliau mendapat sedikit bantuan sementara menunggu bantuan Baitulmal..mendengar ceritanya memang mengharukan kita yang telah Islam sejak lahir lagi...sempena Ramadhan yang akan berakhir dan munculnya Syamal berilah sedikit habuan yang kita perolehi kepada beliau agar lebih mencintai Islam...

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum, bolehkah anda menghubungi saya mengenai beliau. Saya sanggup menghulurkan bantuan kpd beliau. Sila email saya atau menghubungi saya dgn segala. email saya adalah lscomputer@lscomputersales.com. Sekian terima kasih

Assalamualaikum.

There was an error in this gadget